Ny tand och ny fåtölj

Idag har Max fått sin 3:e tand, på vänstra sidan i överkäken, den som ska sitta brevid framtänderna. De är sylvssa hans små gaddar, så man får ta det försiktigt med amningen, annars kan det göra ont. 

Vi varit på utflykt till Toy R Us och sprätt pengar. Fantasin brukar börja sina vid 5 tiden på dagarna och då är det bra med nya grejer...  Det blev 1 ny bok med bilder på barn, 5 små bilar och Baby Einstein prylar - 2 DVDs, 1 CD och ett mini piano. Köpte dessutom en fåtölj, har sett att våra kompisar Patrik & Teresas son Albin tokgillar sin, så jag tänkte att då borde den gå hem här också. Och det gjorde den!! Eftermiddagen spenderades med DVD mys, Max var helt betagen av filmen om djur, vi kollade tom 2 ggr...


Nya cars fåtöljen




Det har skickats runt en utmaning i bloggvärlden som jag fick av min vän Mia på Rhodos:
"Ta den sjätte bilden i den sjätte bildmappen i "dina bilder" och publicera den i din blogg och berätta vad den föreställer"


TA DA! Bilden är från mappen bilder från mobilen, den företäller mig och Mika (mamman till Vidar) efter ett jättebullbak hösten för 2 år sedan. Magnus önskar nog att det hände lite oftare att jag bakade, och inte med årsvis mellanrum. Bättring utlovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0