Max kör bil

Vilken toppenbra fredag!
 
Imorse pratade vi med mormor och morfar med webkamera på Skype för första gången, JÄTTEKUL. Tack Ramak för hjälpen med installation av programvara. :-) Max blev efter att ha varit ganska stojig en timma knäpptyst och bara stirrade på datorskärmen som annars inte intresserar honom speciellt. Sedan sov han finfint på förmiddagen och jag hann fixa här hemma och prata i telefon med Louise i Tyskland nästan 1 timma. I eftermiddags var vi på världens bästa mamma barn aktivitet på YMCA. Mat och massage till mamma och snäll personal som passade Max då det behövdes. För lillkillen; nya barn att bekanta sig med och ett helt rum fullt med leksaker. :-)

I kväll har vi badat och för första gången blev mini inte jätteilsk när han kom upp ur vattnet utan var ganska nöjd. Nu sussar han sött i sin säng. Själv är jag så trött så jag håller på att klappa ihop. Har ingen energi, och längtar efter att älsklingen ska komma hem efter en vecka i Sverige. Dessutom har han med sig fina grejer till Max bland annat en jättefin nappbox som jag beställt.

Nu är det over and out, sängen hägrar fast klockan inte ens är 9...


Hemma hos Nathalie har Max provkört hennes brandbil, han blev även mäkta förtjust i hennes träklossar.


Den fina nappboxen som kommer imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygging! Du har fått en utmärkelse på min blogg.

Dax att börja blogga lite söta? Du har bergis massa fina bilder och roliga saker att berätta! Puss

2009-01-13 @ 08:37:58
URL: http://miapopovac.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej igen min vän! Nu har du inte bara en utmärkelse att hämta på min blogg utan även en utmaning. Puss.

2009-01-14 @ 22:09:57
URL: http://miapopovac.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej.

Du har en utmärkelse till att hämta. Såg att jag glömt länka och kontakta dig om den... Gulliga nomineringen.. Den passar dig för du är en väldigt gullig madame. PUSS!

2009-01-22 @ 21:19:20
URL: http://miapopovac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0