Muskoka Weekend

Tillsammans med James & Denise åkte vi till Muskoka (härifrån kommer de berömda däckstolarna - Muskokachairs) och Huntsville. Till Max stora gläde hann vi upp en liten bit norrut innan alla löv hade ramlat av träden. Vi hade en avkopplande helg med "hiking" - vandring på svenska gissar jag, bubbelbad, god mat och golfspel. Vi var även och spande björn med fick tyvärr inte se några. Härligt höstväder och massa frisk luft blev det !!! :-)



Mamma Linda & Denise chillar på bryggan i de omtalade stolarna


Vi hikade upp för ett litet berg för att kolla utsikt, mamma L blev lite sen i starten så pappan & Max fick vänta lite...


Blottaren


Ledningar man tappar lönnsiprap från.


James inspekterar


Det blev som sagt inga björnar, men en liten jordekorre såg vi :-)


Utsikt från toppen av berget... eller kullen... berg kanske är att överdriva.. hm hm


Paus i solen


På nervägen; jag övar mina armmuskler, James fick hjälpa mig upp i trädet, kanske inte så moget... men roligt!


Samma träd... min man kanske inte heller är så mogen...


Höstfint


Uppställning utanför hotellet.


Pappa Magnus och James golfar.


Max övar på att stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0