Snart 5 månader


Vi var och hälsade på hos pappan på kontoret, det var kul att få se honom mitt på dagen tyckte Max


Efter att vi varit på kontoret gick vi i ett par affärer, Max hade tråkigt i vagnen, så jag gav honom en elefant att titta på...


Och så tittade jag bort en liten stund... vips så hade Max hittat ett användningsoråde för snabeln, det kliar när man håller på att få tänder.. vi fick alltså snällt köpa med oss elefanten... och dyr var den också, nästa gång väljer jag en billigare leksak som tillfällig underhållning :-)


Det här med att äta gröt är spännande, Max har fått en egen sked så att han kan hjälpa till...


Mums mums, kladdet har officiellt gjort entré hemma hos Anderssons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0