23 november fina framsteg!!

Hej,

Idag är en bra dag!
 
Max har vänt sig om inte bara utav en slump som har hänt förut, men 4 ggr på raken (mage till rygg)!! Tjihooo, jag är jättestolt. Han har ju lite att vrida runt min lilla älskling.Han sitter jättfint nu, parerar med händerna om han håller på att tippa åt sidan, balansen bakåt är det fortfarande lite si och så med. Idag ställde han sig upp i mitt knä när jag höll honom i händerna, oj det blev alldeles varmt i hjärtat, vad fort tiden går.

Någon har börjat tröttna på alla mjuka leksaker och fick sin första bil för en vecka sedan, lite kul är att den heter samma sak som morfar... dessutom med samma konstiga stavning :-)


Fin låda kom den i också


Brm brm

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilka framsteg!!! Och vad gosig han ser ut!!! Hoppas allt är bra med hela familjen. Kram Ulrika

2008-11-24 @ 09:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0